top of page

Pogoji poslovanja

Uvod

Zadnja posodobitev: 31.1.2025

​Pogoji poslovanja so sklop pravil in določil, ki urejajo odnos med ponudnikom in stranko v poslovnem procesu.

 

Vključujejo informacije o naročanju izdelkov ali storitev, cenah, plačilnih metodah, dostavi, vračilu izdelkov, varovanju podatkov, pravicah intelektualne lastnine, omejitvi odgovornosti, spremembah pogojev ter postopkih za reklamacije in pritožbe.

Pogoji poslovanja so pomembni za zagotavljanje transparentnosti, varnosti in zaščite interesov obeh strank v poslovnem odnosu.

Splošni pogoji spletne trgovine www.lindenhof.si so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom RS, Zakonom o varstvu potrošnikov ZVPot-1), s priporočili Trgovske zbornice Slovenije in kodeksi za internetno poslovanje.

Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakič znova opozorjen na splošne pogoje poslovanja in pravilnik o varstvu zasebnosti in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Spletno trgovino Lindenhof (www.lindenhof.si) upravlja:

Miha Mori, nosilec dopolnilne dejavnost na kmetiji,

Šentjanž pri Dravogradu 157

2373 Šentjanž pri Dravogradu, Slovenija

 

Spletna trgovina

Preko spletne trgovine www.lindenhof.si je trenutno mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije. Naročila je trenutno mogoče oddati le v slovenskem jeziku.

Naša spletna trgovina in vsebina na njej sta namenjeni samo informiranju in promociji. Ponudnik si prizadeva zagotoviti točnost in ažurnost podatkov, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitne napake ali netočnosti na spletni strani. Uporaba spletne strani in njenih vsebin je na lastno odgovornost.

Podatki o izdelkih, cenah in akcijah so praviloma ažurni, vendar si pridržujemo pravico do morebitnih napak. Slike izdelkov so simbolične in se lahko razlikujejo od dejanskega izdelka.

Plačila

Na spletni strani www.lindenhof.si lahko izberete sledeče načine plačila:

  • plačilo s kartico

  • plačilo po povzetju

    • Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije dodatno obračuna provizijo v višini 1,45€ z DDV. Te stroške krije kupec.   

  • PayPal

Naročanje

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo in bo shranjeno v prostorih ponudnika in na strežniku spletne trgovine.

Naročanje izdelkov poteka preko spletne trgovine. Stranke lahko izberejo izdelke, določijo količino in jih dodajo v košarico. Po oddaji naročila prejmejo potrditveno elektronsko sporočilo. Naročilo je obvezujoče, razen če je drugače dogovorjeno. Izdelki bodo odpremljeni šele po prejemu plačila, razen v primeru plačila po povzetju.

Za izvedbo naročila se šteje, da je za kupca naročilo oz. paket oddan dostavni službi.

​Naročilo postane veljavno potem, ko kupec naročilo potrdi s potrditvijo potrdilnega sporočila. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na portalu spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

​Preklic naročila

Uporabniku oz. kupcu se dovoljuje, da prekliče svojo oddano naročilo, in sicer najkasneje od 1 ure od oddanega naročila. To lahko stori s sporočilom na e-naslov (info@lindenhof.si) ali na telefonsko številko 040 919 210. Kasnejše odpovedi zapadejo pod predmet Vračila izdelkov.

Cene

Cene: Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je navedeno drugače. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. V primeru očitne napake v ceni izdelka si pridržujemo pravico do spremembe cene in obvestitve stranke pred izvedbo naročila.

Ob dostavi naročenih izdelkov boste prejeli račun, na katerem bo razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

Dostava

Dostavo paketov za nas izvaja Pošta Slovenije. Strošek dostave in pakiranja znaša 4,90€. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe stroškov dostave in pakiranja izdelka. Ponudnik bo o končni ceni obveščen pred potrdilom naročila.

Izdelke dostavljamo na naslov, ki ga navedete ob naročilu.

Pošta Slovenije omogoča tudi spremembo dostave vaše pošiljke, ko je le-ta že odpremljena. Navodila za uporabo aplikacije bodo posredovana s strani Pošte Slovenije v SMS sporočilu.

Vračila izdelkov

V skladu z veljavno zakonodajo EU imate pravico do vračila izdelkov v roku 14 dni od prejema, če izdelki niso bili uporabljeni, so v originalnem stanju in v originalni embalaži. Stroške vračila nosi kupec, razen če je bila napaka na strani ponudnika. Zahtevate lahko zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

V skladu z 43.b členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec odstopi od pogodbe v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema blaga. Svojo namero o odstopu od pogodbe mora ponudniku sporočiti pisno, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Svojo odločitev mora sporočiti:

  • pismeno (na naslov: Miha Mori, Kmetija Lindenhof, Šentjanž pri Dravogradu 157, 2373 Šentjanž pri Dravogradu, pri čemer datum na poštnem žigu šteje za dan odstopa od pogodbe.)

  • preko e-pošte (na naslov info@lindenhof.si)

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno v tridesetih (30) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži, količinsko nespremenjeno in z nepoškodovanimi pečati, ki pričajo o neodprtosti izdelka.

Kupec vrne blago na naslov: Miha Mori, Kmetija Lindenhof, Šentjanž pri Dravogradu 157, 2373 Šentjanž pri Dravogradu s priporočeno pošiljko. Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino najkasneje v roku petnajst (15) dni po prejemu vrnjenega blaga s strani kupca.

Pravice intelektualne lastnine

Vsa vsebina na naši spletni trgovini, vključno s slikami, besedilom, logotipi in grafičnimi elementi, je zaščitena z zakoni o avtorskih pravicah in drugimi pravicami intelektualne lastnine. Kakršnakoli nepooblaščena uporaba ali kopiranje vsebine je strogo prepovedana brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se trudi zagotoviti točne in ažurne informacije na spletni trgovini, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitne napake ali netočnosti v opisih izdelkov, cenah ali drugih podatkih. Kupec nosi polno odgovornost za uporabo izdelkov in se strinja, da ponudnik ne bo odgovoren za morebitno škodo ali izgubo, ki bi nastala kot posledica uporabe izdelkov.

Neprevzete pošiljke

V primeru neprevzete pošiljke ali zavrnjene dostave pri plačilu po povzetju si pridržujemo pravico, da zaračunamo stranki 12 € za pokritje stroškov, ki so nastali zaradi neprevzete pošiljke. Te stroške lahko terjamo od stranke in jih lahko odštejemo od morebitnih vračil ali vračilnih plačil. V primeru večkrat neprevzetih pošiljk ali zavrnjenih dostav si pridržujemo pravico, da omejimo ali prekinemo poslovanje s stranko.

V takšnih primerih se stranka lahko obrne na naš kontakt za pomoč (info@lindenhof.si ali na telefonsko številko 040 919 210) strankam za nadaljnje usklajevanje in reševanje težav. V primeru večkratnih neprevzetih pošiljk ali zavrnjenih dostav si pridržujemo pravico, da omejimo ali prekinemo poslovanje s stranko.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Reklamacije in pritožbe

V primeru reklamacij ali pritožb nas prosimo kontaktirajte preko navedenih kontaktnih podatkov. Trudili se bomo, da bomo rešili morebitne težave in vam zagotovili zadovoljstvo pri nakupu.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštnem uslužbencu in nas o reklamaciji obvestite na e-mail: info@lindenhof.si.

​V primeru, da se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail: info@lindenhof.si ter čim prej vrne dostavljene izdelke s priporočeno pošiljko Miha Mori, Kmetija Lindenhof, Šentjanž pri Dravogradu 157, 2373 Šentjanž pri Dravogradu.

Prodajalec krije stroške vračila prvotno napačno dostavljenih izdelkov. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži, količinsko nespremenjeno in z nepoškodovanimi pečati, ki pričajo o neodprtosti izdelka. Ponudnik ima pravico do odstopa od pogodbe v skladu s pravili o vračilu izdelkov. V primeru, da kupec ne odstopi od pogodbe, mu ponudnik pošlje naročene izdelke s priporočeno pošiljko in kupcu ne zaračuna stroškov pošiljanja.

 

Ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe pogojev

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati takoj po objavi na spletni trgovini. Svetujemo vam, da redno preverjate pogoje poslovanja, da ste vedno seznanjeni z aktualnimi informacijami.

bottom of page